نیک آهنگ نیک آهنگ ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

نیک آهنگ

تقریبا همه کارهامو کردم...

1390/8/4 3:07
542 بازدید
اشتراک گذاری

باکمک پسر گلم تونستم کارهامو انجام بدم و حالا با خیال راحت و با آرامش کافی منتظر نیک آهنگ گلمم.پرده های آشپزخانه را شستم و بابایی وصلشون کرد ( البته ، من که لب رودخونه نشستمشون، ماشین لباسشویی شست و من نگاه کردم ) ، مامان بزرگی پیازبرام سرخ کرد.برای مرباجات میوه های فصل رو فریز کردم.اتاق نیک آهنگ را تمام کردم.حالا هم کارت های تولد یک سالگیشو درست کردم(البته از مامی سایت گرفتم و تو فتوشاپ آمادش کردم) و منتظرم برم بیرون و بدم برای چاپ.بابایی میگه ، اووووو... تا یکسال بعد را برنامه ریزی کردی ؟اما من اینطوریمو باید همه کارهامو رو برنامه انجام بدم.نمیخوام وقتی تو پیشمی و احتیاج به من داری من درگیر کارهای تولدت باشمو مدام پای کامپیوتر از تو پسر گلم غافل باشم.

دلم نیومد براتون نزارم.کلی زحمت داشت تا پیداشون کردم.یکی از وبلاگها گذاشته بود اما نمیذاشت کپیشون کنم.خیلی لجم گرفته بود.از سایتی هم که گرفته بود اسمشو نذاشته بود.با هزار زحمت منبعشو پیداکردم و حالا آماده است.حوصله کنید و خودتون کارت دعوت تولد نی نی هاتونو درست کنید تا اونا کلی کیف کنن.من خودم عاشق شخصیت پوهم.کارتونهاشو شاید اصلا ندیده باشم، اما از قیافشو ترکیب رنگش و دوستاش خوشم میاد.نمیدونم نیک آهنگ هم خوشش میاد یا نه.تمام اتاقشو سرویس خواب و هر چی که میشد از پوه.کافی اینهار سیو کنید و بعد ببرید تو فتوشاپ.نوشته هارو بنویسید و با کمترین هزینه کپی رنگی یا پرینت رنگی بگیرید.سایز کارت بستگی به سلیقه خودتون داره.من تو یه آ3 مقوایی می خوام شش یا هشت تا در بیارم.شاید هم آ3 معمولی.قیمت هر ورق هم 250 تا 500 هست.اینطوری میشه کلی کارت رو با هزینه کم چاپ کرد.

.کارت

کارتکات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیک آهنگ می باشد