نیک آهنگ نیک آهنگ ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

نیک آهنگ

پسرم بیقرار دیدنمونه...

1390/8/9 3:04
298 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه آروم و قرارم و ازم گرفتی.امشب فکر کردم دیگه از جات خسته شدی و می خوای بیای بیرون.خسته بودم.زود رفتم تو رختخواب.اما دردهای بدی تو پایین شکمم داشتم.درست مثل انقباضات قبل از زایمان طبیعی بود.نتونستم طاقت بیارم و بعد یکساعت تحمل درد پاشدم و حالا بهترم.پسرم شیطون شده و می خواد زود بیاد بیرون.امروز مامان بزرگی و دایی نوید پیشمون بودن.غروبی دلم می خواست باهاشون برم بیرون.اما دعوام کردنو گفتن نیام.منم مثل بچه های زندانی و بیرون ندیده از پشت پنجره با حسرت باهاشون بای بای می کردم.اما حالا که فکر میکنم میبینم چه خوب نرفتم .وگرنه معلوم نبود چی پیش میومد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای مهرسا
9 آبان 90 3:19
مبارک باشه انشاالله نی نی شما صحیح و سالم به دنیا بیاد و با اومدنش شمارو خوشحال کنه
t & h
10 آبان 90 1:48
وای دل منم به تاپ تاپ افتاد
نوشین
12 آبان 90 3:34
سلام عزیزم به سلامتی چیزی نمونده مواظب خودت باش
سمان جون
12 آبان 90 8:16
آخی ایشاللا به سلامتی دنیا بیاد و خبر خوششو اینجا بنویسی و ما هم شاد بشیم. به وبلاگ دختر منم سر بزنی خوشحال میشه. اونم هنوز تو دل مامانشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیک آهنگ می باشد