نیک آهنگ نیک آهنگ ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

نیک آهنگ

من اومدم پیشتون...

1390/10/18 3:36
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام.من بدنیا اومدم.ساعت 12 و 35 دقیقه روز یکشنبه 15 آبان 1390 پاهای کوچولومو رو زمین گذاشتم و بعد از 9 ماه نفس زمینی کشیدم.از فردای بدنیا اومدنم هم با مامان و بابا رفتیم خونه مامان بزرگی و تازه دیشب اومدیم خونه ی خودمون. نمیدونم چرا مامانم همش چرت میزنه و خمیازه میکشه.من هم همش شیر میخورم و جیش می کنم و می خوابم. دوروز اول اصلا صدام در نمیومد.گریه کم می کردم وپسر خوبی بودم. اما الان دارم جبران میکنم.نافمم روز پنجم افتاد و از دستش راحت شدم.دیروز هم مامان بزرگی چندتا از فامیلها رو برای نهار دعوت کرد تا منو ببینن و شب اومدیم خونه ی خودمون.بهم میگن شب و روزم و گم کردم و بعداز 40 روز خوب میشم.آخه تقصیر من نیستش که.خوب ...مامانم همیشه شبها بیدار بود و روزها میخوابید ، منم از اون یاد گرفتم.وقتی بدنیا اومدم 3 کیلو و١٠٠داشتم و قدمم 50 سانتی متر بود.همش میگن من کوچولویم.منم هی هی هی شیر مامانی رو میخورم که زودتر بزرگ بشم....دیگه میخوام شیر بخورم و بعد هم بخوابم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

t & h
29 آبان 90 1:54
تبریک من را برای ورود نیک اهنگ عزیز پذیرا باشید قدمش پر خیر برکت و همیشه سعادتمند و سلامت
نوشین
29 آبان 90 3:08
وااااااااااای سلااااااااام خوش اومدی عسیسم.... اینجا بهت خوش میگذره... خوش قدم باشی... مبارکه مبارک
نوشین
29 آبان 90 3:26
چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس… و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است امروز… روز میلاد… روز تو! روزی که تو آغاز شدی! تولد مبارک
مامان نوژا
29 آبان 90 8:52
قدم نو رسیده مبارک امیدوارم قدمش خیر باشه
توتم مامان ملودی
1 آذر 90 14:17
سلام. به این دنیا خوش اومدی نیک آهنگ. برات آرزو می کنم همیشه تمام خواسته هات نیک و زیبا باشه و به همشون برسی. تبریک به مامان و بابا . آدم چقدر از خبر تولد یه کودک خوشحال می شه. میام سر می زنم تا عکس نازشو ببینم. دختر منم 8 ماهشه. همین الان دلم برای نوزادیش تنگ شده . از این روزها با تمام سختیش خوب لذت ببرید
نوشین
4 آذر 90 6:20
سلام خسته نباشی حتما سرت خیلی گرمه با ورووجکت که نیستی خوبی نیک اهنگ جون چطوره پس کی عکس میذاری
نوشین
11 آذر 90 2:45
وااااای پس کی عکس این گل پسرو میذاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیک آهنگ می باشد